Entry: Abg firas nak g school?? Monday, September 02, 2013




Mommy : Abang firas nak pergi school???

Firas : tak nak

Mommy : Kenapa? kan school best... ramai kawan...

Firas : Mommy jaga ayash (panggilan diri sendiri untuk nama dia)...

errrrkkkk.. ok... firas jaga mommy ke.... mommy jaga firas???? ayyyyoooo ini budak..... semenjak demam dari bulan pose aritu dah ke best san duk kat umah yer??? manja yang amat... pergi beraya ke taska pun dia menejerit2 tak nak pergi, ingat mommy nak hantar dia pergi school... haihhhhh...

firas....firas.... pandai ko kan.... tak nak pergi school suruh mommy jaga firas..... huaaarrrrggghhhh... no no... kat rumah kalau tak pegang tab mesti tengok tv... tu je keje dia... tak belajar langsung... so kena gak g school... belajar berdisiplin.. okay????

p/s : mommy jaga adik, daddy jaga ayash...pandai kan....

   0 comments

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments