Entry: Bila Dia.... Friday, June 05, 2009



 

 

Bile nak tido.... dia suruh aku msg dia... kata nak tido....

Kalo tak wat dia marah….. tapi dia tak buat bole lak....

Aku marah gak... tapi dia kekadang selamba je dia tak msg...

 

Bila nak g keje kene msg dia.... kata nak g keje...

Kalo tak wat dia marah….. tapi dia tak buat bole lak....

Aku marah gak... tapi dia kekadang selamba je tak msg...

 

Bila dah smpai tmpt keje pon kene msg dia.... kata dh sampai...

Dia kata takut pape terjadi.... tapi bila betol2 sumthing happen...

Dia tak pulak dtg tolong.... minta aku contact kekawan aku yg terdekat tuk tolong.....

Aku marah gak... tapi dia selamba jer...

 

Bila isi minyak kete... aku suka suruh dia isikan...

Sajer nak ajar dia supaya bertanggungjawab sikit....

Tapi dia marah.... dia kata aku mengada2......

Aku ikut jer.... aku dah tak suruh dah....

 

Bila aku nak pergi memana..... aku suka tunggu dia

Nak g dgn dia... sajer jer buat alasan nak jumpa dia sebenarnyer....

Tapi dia kata aku tak pandai berdikari....

Aku ikut jer.... aku dah tak mengharapkan dia sgt dah....

 

Bila nak kuar aku pakai baju lengan pendek…

Dia marah.... dia kata lain kali jgn pakai.....

Aku ikut jer.... aku tak pakai dah.....

 

Bila g tgk wyg... aku nak tgk citer nite at the musium....

Dia tak nak... dia nak tgk terminator...

Aku ikut jer.... walaupun aku yg byr tiket tuh....

 

Bila kuar dating... dia tanya nak g mana...

Aku ckp nak g tgk umah.... dia tak nak.... dia nak g shah alam...

Baik tak yah tanya aku nak g mana....

Aku ikut jer.... yela.... dia yg drive....

 

Bila kuar makan.... dia tanya nak makan mana...

Aku ckp nak mkn kat kajang... nak sate..... dia tak nak sbb jauh....

Baik tak yah tanya aku nak mkn mana....

Aku ikut jer... last2 mkn kat area flet....

 

Bila aku ajak kuar weekday.... dia tak nak.... dia kata nak save duit....

Tapi bila dia ajak…. Bole pulak….

Aku ikut jer…  aku ni cuma tunggu arahan dia jer....

 

Bile aku nak kluar sabtu ahad.... dia tak nak....

Dia kata kuar sabtu jer ahad tak yah kuar...... save duit....

Tapi dia ajak bole pulak aku tak ckp pape pon.... sbb aku mmg rindu nak jumpa dia.....

 

Bile kuar ari sabtu…. Aku suruh dia kuar kol 12.30

Dia tak nak... last2 dia kuar  kol 1.00

Last2  gaduh...

Dia kata aku wat dia cam hamba.....

 

 

So sape sebenarnyer yg jadi hamba???????

   0 comments

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments