irtsalus
Female
Malaysia
Blogger since 2004

Mine : Thursday 17 SHawwal 1403 A.H.
(28 July 1983)


Hubby: Thursday 2 RamaDHaan 1402 A.H.
(24 June 1982)


Proposal :
04-10-2009 ( 04 syawal 1429/04-10-1429 )

Engagement :
08-12-2009 ( 10 zulhijjah 1429/10 -12-1429 )

Marriage :
18-12-2009 ( 01 Muharram 1430/01-01-1430 )


Simple but obstinate, patient but pushy, tender and soft but stubborn....

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers
   


<< June 2009 >>
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
 01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30


Disclaimer

This blog speak my mind out,
so if you don't like it, don't bother to read it.
And I don't mind if you don't.
Give respect to others to gain it.





Short term wish List


- buy a baby monitor
- kitchen cabinet
- Guest room furniture
- guest room aircond
- buy water heater
- buy chandelier
- Bathroom accessories
- Wall frame
- Wallpaper/sticker
- Firas's room makeover
- New curtain

Long term wish list


- Plantation land
- Rental property
- New car




.:: mY fRenS LisT::.

|| AzIe ChuMeL || Mama Amani || WaNo || Mc HyE || NasRinA || YaniE || QuiYaH || LauRah || Kak IrMa || Linda mama rania || Uda Ateh || Nurul || Chemiema ||




.:: mY ReaD|nG L|sT::.

|| Sister Alia || mommy-germs || Blog anakkusayang || Blog Saiful Islam || Baby Center || Dunia Susu Ibu || Kelly Mom || My Super Kid || Dr.Muna || Pakar howTo || Feryco ||



.:: mY sHopp|nG L|sT::.

|| My Little Fabulous || Nurul Azham Shop || Little Whiz || Lily SecRet OvEn || Mudah.com || Superbid || Moms Bargain || de`HearT Online Kitchen || clothDiaperMommy ||



.::OthErs s|te L|nk ::.

|| friendster || UTM skudai || MSU Shah Alam || fsksm utm || gallery cybertarp || Abg DiN Pawaka || Photographer Fairus || Rumah Kebaya || g@mespot || Image Shack ||





Berikut produk-produk yang dikaitkan dengan negara yahudi ini:
1. Coca-cola
2. Huggies
3. River Island
4. MC Donalds
5. Clinique
6. Disney
7. Donna Karan(DKNY)
8. Starbucks
9. GAP
10. Garnier
11. Perrier
12. Kotex
13. Sanex
14. Jo Malone
15. Lancome
16. Libbys
17. Tchibo
18. Loreal
19. Mark & spencer
20. Klenex
21. Maybelline
22. Nestle
23. Vittel
24. Revlon
25. Wonderbra
26. Loreal
27. Hugo Boss
28. Ralph Lauren (POLO)
29. Adam Sandler
30. Elizabeth Taylor
31. Nicholas Cage
32. Barbara Streisand
33. Mont Blanc
34. Google/Gmail/Gtalk
35. Fotopages
36. AOL
37. Carefourre
38. Watson
39. Facebook



Date Conversion
Gregorian to Hijri Hijri to Gregorian
Day: Month: Year


How to make a suri
Ingredients:
5 parts success
1 part humour
1 part joy
Method:
Add to a cocktail shaker and mix vigorously. Add a little lustfulness if desired!




.:: OtheRs ::.

Your Ad Here







  • If you want to be updated on this weblog Enter your email here:



    rss feed



    Friday, June 05, 2009
    Bila Dia....

     

     

    Bile nak tido.... dia suruh aku msg dia... kata nak tido....

    Kalo tak wat dia marah….. tapi dia tak buat bole lak....

    Aku marah gak... tapi dia kekadang selamba je dia tak msg...

     

    Bila nak g keje kene msg dia.... kata nak g keje...

    Kalo tak wat dia marah….. tapi dia tak buat bole lak....

    Aku marah gak... tapi dia kekadang selamba je tak msg...

     

    Bila dah smpai tmpt keje pon kene msg dia.... kata dh sampai...

    Dia kata takut pape terjadi.... tapi bila betol2 sumthing happen...

    Dia tak pulak dtg tolong.... minta aku contact kekawan aku yg terdekat tuk tolong.....

    Aku marah gak... tapi dia selamba jer...

     

    Bila isi minyak kete... aku suka suruh dia isikan...

    Sajer nak ajar dia supaya bertanggungjawab sikit....

    Tapi dia marah.... dia kata aku mengada2......

    Aku ikut jer.... aku dah tak suruh dah....

     

    Bila aku nak pergi memana..... aku suka tunggu dia

    Nak g dgn dia... sajer jer buat alasan nak jumpa dia sebenarnyer....

    Tapi dia kata aku tak pandai berdikari....

    Aku ikut jer.... aku dah tak mengharapkan dia sgt dah....

     

    Bila nak kuar aku pakai baju lengan pendek…

    Dia marah.... dia kata lain kali jgn pakai.....

    Aku ikut jer.... aku tak pakai dah.....

     

    Bila g tgk wyg... aku nak tgk citer nite at the musium....

    Dia tak nak... dia nak tgk terminator...

    Aku ikut jer.... walaupun aku yg byr tiket tuh....

     

    Bila kuar dating... dia tanya nak g mana...

    Aku ckp nak g tgk umah.... dia tak nak.... dia nak g shah alam...

    Baik tak yah tanya aku nak g mana....

    Aku ikut jer.... yela.... dia yg drive....

     

    Bila kuar makan.... dia tanya nak makan mana...

    Aku ckp nak mkn kat kajang... nak sate..... dia tak nak sbb jauh....

    Baik tak yah tanya aku nak mkn mana....

    Aku ikut jer... last2 mkn kat area flet....

     

    Bila aku ajak kuar weekday.... dia tak nak.... dia kata nak save duit....

    Tapi bila dia ajak…. Bole pulak….

    Aku ikut jer…  aku ni cuma tunggu arahan dia jer....

     

    Bile aku nak kluar sabtu ahad.... dia tak nak....

    Dia kata kuar sabtu jer ahad tak yah kuar...... save duit....

    Tapi dia ajak bole pulak aku tak ckp pape pon.... sbb aku mmg rindu nak jumpa dia.....

     

    Bile kuar ari sabtu…. Aku suruh dia kuar kol 12.30

    Dia tak nak... last2 dia kuar  kol 1.00

    Last2  gaduh...

    Dia kata aku wat dia cam hamba.....

     

     

    So sape sebenarnyer yg jadi hamba???????


    Posted at 01:19 pm by irtsalus

     

    Leave a Comment:

    Name


    Homepage (optional)


    Comments




    Previous Entry Home Next Entry